Zapisy ruszą 23 maja 2025 (pt.) o 20:00 i będą otwarte do 27 maja 2023 (wt.) do 23:59.

Regulamin

8 maja 2025
Publikacja regulaminu

26 maja 2025 od 20:00
Uruchomienie formularza zgłoszeniowego

30 maja 2025 do 23:59
Zamknięcie zgłoszeń

31 maja 2025 
Losowanie uczestników i kolejności startowej konkursu

10 lipca 2024
Ostateczny termin przesłania podkładu muzycznego

10 lipca 2024
Ostateczny termin przesłania formularza świateł

10 sierpnia 2024
Ostateczny termin przesłania formularza technicznego

10 sierpnia 2024
Ostateczny termin przesłania zdjęcia do tabeli punktowej

30 sierpnia 2024
22. Konkurs Karaoke OGAE Polska6

1. Organizatorem 22. Konkursu Karaoke OGAE Polska (“zwanego dalej Konkurs”) jest Zarząd Stowarzyszenia Miłośników Konkursu Piosenki Eurowizji OGAE Polska. (“Stowarzyszenie”) 

2. Konkurs odbędzie się 30 sierpnia 2025 roku podczas 22. Konwentu OGAE Polska (“zwanego dalej Konwent”),
a dokładna godzina rozpoczęcia Konkursu zostanie przedstawiona w programie Konwentu. 

3. Koordynator 22. Konkursu Karaoke OGAE Polska (“zwany dalej Koordynator”) nadzoruje organizację i jest odpowiedzialny za całość Konkursu przed Zarządem OGAE Polska. 

4. Koordynatorem Konkursu jest Artur Zieliński. 

5. Koordynator umieszcza komunikaty dotyczące Konkursu na stronie ogae.pl oraz w grupie members.ogae.pl w serwisie społecznościowym Facebook. 

6. Koordynator może wybrać spośród członków Stowarzyszenia osoby do pomocy przy organizacji Konkursu.

7. Uczestnikiem jest wykonawca, duet lub zespół, który: 

a. wysłał zgłoszenie przez wyznaczony elektroniczny formularz zgłoszeniowy, o którym mowa w ust. 37 poniżej, 

b. został zakwalifikowany przez Koordynatora, a jego zgłoszenie zostało uznane za pełne, 

c. przygotował materiały zlecone przez Koordynatora, o których mowa w ust. 38 poniżej, 

d. a także, nie występuje wobec niego przypadek opisany w ust. 8 poniżej zwani są w dalszej treści regulaminu Uczestnikami. 

8. Uczestnik nie może być jednocześnie prowadzącym Konkurs lub wykonawcą programów artystycznych towarzyszących Konkursowi
za wyjątkiem części artystycznej przedstawionej po zakończeniu głosowania. 

9. W Konkursie udział wziąć mogą tylko osoby, które są uczestnikami 22. Konwentu. W przypadku rezygnacji z uczestnictwa w Konwencie, Uczestnik jest automatycznie wykreślony z listy Uczestników.

10. Liczba Uczestników uzależniona jest od liczby Uczestników Konwentu na dzień startu zapisów do Konkursu.

11. Przyjmuje się następujący system ustanawiający maksymalny limit liczby uczestników:
do 60 uczestników konwentu: 20 występów,
61 – 75 uczestników konwentu: 22 występy,
76 – 90 uczestników konwentu: 24 występy,
91 
– 100 uczestników konwentu: 25 występów,
101 – 110 uczestników konwentu: 26 występów,
powyżej 110 uczestników konwentu: 27 występów

12. Jeżeli lista Uczestników osiągnie maksymalną liczbę występów, Koordynator tworzy listę rezerwową.

13. Warunkiem startu w Konkursie osoby z listy rezerwowej jest rezygnacja lub dyskwalifikacja jednego z Uczestników z listy konkursowej.

14. W przypadku, gdy na moment zamknięcia zgłoszeń na liście rezerwowej będzie znajdowała się tylko jedna osoba, duet lub zespół, automatycznie trafia na listę startową konkursu. Maksymalna liczba Uczestników zostaje wówczas zwiększona o jeden
ponad limit ustanowiony w ust. 11 powyżej.

15. W przypadku, gdy więcej osób, duetów lub zespołów zgłosi się z tym samym utworem, a każdy z nich zmieści się
w wyznaczonym limicie osób na liście startowej, to osoba, duet lub zespół, który nie zarezerwował piosenki jako pierwszy,
zostanie poinformowana o konieczności zmiany utworu.

16. W szczególnych i nietypowych przypadkach ostateczne zdanie posiada Koordynator w porozumieniu z Zarządem Stowarzyszenia.

17. W przypadku zduplikowania zgłoszenia przez różne osoby z tego samego duetu lub zespołu o ile działają w porozumieniu,
jako wiążące brany będzie pod uwagę ostatni nadesłany formularz.

18. Każdy Uczestnik może zgłosić tylko jeden utwór.

19. W celu ułatwienia tworzenia grafik zespół ma obowiązek przyjąć nazwę.

20. Uczestnik może wystąpić pod pseudonimem artystycznym, który zgłasza Koordynatorowi poprzez formularz zgłoszeniowy.

21. Uczestnik wykonuje zgłoszony przez siebie utwór na żywo. 

22. Uczestnik może uczestniczyć pomocniczo w występie innego Uczestnika jako „chórek” lub tancerz. 

23. Mikrofony członków „chórku” będą w trakcie występów wyłączone.

24. Maksymalna liczba osób na scenie w trakcie jednego występu to 6 osób.

25. Uczestnicy wyrażają zgodę na udział w artystycznej oprawie Konkursu (np. interval lub/i opening act).

26. Uczestnicy zobowiązują się do przygotowania materiałów zleconych przez Koordynatora Konkursu (np. nagranie pocztówki, pozdrowień)
w terminie przez niego określonym, a w przypadku nie przesłania takich materiałów, wyrażają zgodę na wykorzystanie innych materiałów z ich udziałem, nagranych w latach wcześniejszych. 

28. Podkłady muzyczne (wersje karaoke lub instrumentalne) zapewnia Uczestnik w porozumieniu z Koordynatorem. 

29. Podkłady muzyczne muszą być zbliżone w brzmieniu do oryginalnych utworów i nie powinny trwać dłużej niż 3 minuty
(z tolerancją ± 10%). 

30. Podkłady muzyczne mogą zawierać głosy ludzkie (np. chórki). 

31. Podkłady muzyczne muszą zostać przesłane do wyznaczonego przez koordynatora dnia. Brak nadesłania podkładu muzycznego
w wyznaczonym przez Koordynatora terminie, skutkuje dyskwalifikacją z konkursu. 

32. Uczestnik może zgłosić utwór, spośród piosenek, które: 

● były wykonywane podczas Konkursu Piosenki Eurowizji w latach 1956-2024 

● były zgłoszone do Konkursu Piosenki Eurowizji w 2020 roku 

● były wykonywany podczas Konkurs Piosenki Eurowizji dla Dzieci w latach 2003-2023 

● były wykonywane podczas konkursowej części wyemitowanych preselekcji do Konkursu Piosenki Eurowizji 

● były wykonywane podczas festiwalu San Remo, w roku, w którym Włochy brały udział w Konkursie Piosenki Eurowizji 

● znajdowały się na oficjalnej liście zgłoszonych utworów do Konkursu Piosenki Eurowizji, przy czym za oficjalną listę uważa się opublikowaną przez danego nadawcę publicznego listę wyników wewnętrznych preselekcji 

● były wykonywane podczas oficjalnych castingów eliminacyjnych do Konkursu Piosenki Eurowizji (np. na Etapa Națională), 

● nie były wykonywane w ramach ubiegłej edycji Konkursu, zgodnie z listą niedostępnych utworów 

● nie są zarezerwowane przez organizatorów do wykonania jako program artystyczny. 

33. Podkład złej jakości lub stanowiący przejaw nieuczciwej konkurencji (np. zbyt silne chórki) może zostać odrzucony. 

34. Dopuszcza się zmianę tonacji utworu. 

35. Dopuszcza się zmianę języka utworu śpiewanego. Za zmianę uważa się tłumaczenie oryginalnego tekstu na inny język.
Zabrania się natomiast tworzenia nowego tekstu piosenki, który nie ma żadnego związku z oryginalną wersją językową utworu.

36. Zgłoszenia do udziału w Konkursie przyjmowane będą wyłącznie poprzez elektroniczny formularz zgłoszeniowy, zamieszczony na stronie Konkursu. 

37. Formularz zgłoszeniowy zostanie uruchomiony w ustalonym przez Koordynatora terminie podanym w harmonogramie na początku regulaminu. 

38. Zgłoszenie uważa się za pełne, jeśli zostanie poprawnie wypełniony formularz zgłoszeniowy oraz w wyznaczonym
przez koordynatora czasie, dosłane zostaną wszystkie wymagane materiały zgłoszeniowe. Za materiały zgłoszeniowe uważa się: Podkład muzyczny, Zdjęcie uczestnika, Inne materiały dodatkowe (np. materiał do pocztówek). 

39. Po przesłaniu zgłoszenia, kontakt Uczestników z Koordynatorem odbywa się za pośrednictwem maila karaoke@ogae.pl 

40. W razie ponownego zgłoszenia tego samego utworu pierwszeństwo ma zgłoszenie tego Uczestnika, które zostało wcześniej zarejestrowane przez system, a w przypadku zmiany utworu, którego wiadomość o zmianie utworu została wcześniej odebrana
przez Koordynatora. 

41. Uczestnik po poprawnym przesłaniu formularza, otrzyma komunikat zwrotny o poprawności jego wysłania. 

42. Ostateczne potwierdzenie przyjęcia zgłoszenia przesyła Koordynator pocztą elektroniczną po weryfikacji, czy dany utwór nie był wcześniej zgłoszony lub nie znajduje się na liście niedostępnych utworów. Potwierdzenie to zostanie wysłane o równej godzinie
do wszystkich uczestników, zgodnie z harmonogramem konkursu. 

43. Do momentu zamknięcia zgłoszeń Uczestnicy mogą dobrowolnie tylko raz zmienić wybrany utwór pod warunkiem,
że nowo wybrany utwór nie jest zarezerwowany przez inną osobę lub nie stanowi utworu z listy niedostępnych utworów, a zmiana odbywa się za pośrednictwem maila karaoke@ogae.pl. 

44. W przypadku, kiedy z duetu lub zespołu rezygnuje jeden z członków, zgłoszenie pozostaje bez zmian. Jeżeli natomiast osoba odchodząca chce wykonać inny utwór solo, to takie zgłoszenie trafia na sam koniec listy zgłoszeń. 

45. Przypadki szczególne Koordynator będzie rozpatrywał indywidualnie. 

46. Jeżeli solista będzie chciał stworzyć duet lub zespół z osobą, której nie ma na liście startowej, takie zgłoszenie automatycznie trafi na koniec listy zgłoszeń. 

47. Kolejność startowa Konkursu będzie w pełni losowana. 

48. W terminie ustalonym w kalendarium Konkursu niniejszego Regulaminu zostanie przeprowadzone losowanie miejsc startowych, które odbędzie się na żywo. 

49. Koordynator zastrzega sobie prawo kosmetycznej zmiany kolejności występów, jeśli wystąpi jeden z poniższych przypadków: 

● podczas dwóch występów z rzędu wystąpi ta sama osoba (np. w roli tancerza), 

● przygotowana scenografia będzie wymagała zbyt dużej ilości czasu na zmianę, 

● w innych sytuacjach, w których może okazać się to konieczne ze względów organizacyjnych. 

50. Ostateczna kolejność startowa nie może zapaść nie później, niż 7 dni przed Konkursem

51. Organizator zobowiązuje się do przeprowadzenia co najmniej: 

● jednej próby technicznej, 

● jednej próby generalnej. 

52. Próby odbywają się w miarę możliwości technicznych i bez udziału publiczności. 

53. W przypadku niestawienia się na próbę techniczną w wyznaczonym czasie. Koordynator ma prawo odmówić przeprowadzenia próby. 

54. W próbie generalnej biorą udział wszyscy Uczestnicy. 

55. Nie przewiduje się możliwości zmian przebiegu występu po próbie generalnej, chyba, że jest to uzasadnione nieprzewidzianymi okolicznościami. 

56. W razie możliwości naruszenia przez Uczestnika porządku publicznego w trakcie swojego występu, w tym używania wulgaryzmów czy propagowania ideologii nazistowskiej, faszystowskiej lub komunistycznej, Koordynator może odmówić mu udziału w Konkursie. 

57. Jurorem jest: 

każdy uczestnik Konwentu, w tym zarówno członek OGAE Polska, jak również osoba towarzysząca członka OGAE Polska,
zwany dalej gościem. 

58. Uczestnicy nie są jurorami. 

59. Głosowanie zostanie przeprowadzone za pomocą formularza dostępnego na stronie internetowej, do którego dane dostępowe zostaną członkom OGAE Polska przekazane razem z rezerwowymi kartami do głosowania, które mogą zostać użyte w przypadku awarii formularza. 

60. Każdy Juror przyznaje najlepszym występom punkty wg schematu 12, 10, 8, 7, 6, 5, 4, 3, 2 i 1 punkt. 

61. Wyniki głosowania osób towarzyszących członków OGAE Polska będą przedstawione jako jeden zestaw punktów, bez względu na liczbę głosujących. 

62. Osoby wspomagające Uczestników na scenie mogą brać udział w głosowaniu na zasadach ogólnych z zastrzeżeniem,
że nie mogą przyznać żadnych punktów Uczestnikowi, w występie którego uczestniczyli. 

63. Specjalnie powołana przez Koordynatora komisja, składająca się z Koordynatora oraz dwóch uczestników Konwentu dokona zliczenia oddanych głosów. 

64. Głosowanie i zliczenie głosów trwa 45 minut, a głosy oddane po upływie tego czasu nie zostaną uwzględnione w punktacji końcowej, chyba, że wystąpi siła wyższa rozumiana jako jakkolwiek okoliczności niemożliwe do przewidzenia przez Koordynatora. 

65. Sposób prezentacji wyników pozostaje w gestii organizatorów i zostanie podany komunikatem w terminie późniejszym. 

66. Konkurs wygrywa Uczestnik, która otrzyma największą liczbę punktów. 

67. W przypadku remisu wygrywa Uczestnik, który otrzymał punkty od największej liczby jurorów z zastrzeżeniem, że bez względu na liczbę głosujących gości konwentu zawsze będzie liczony jako jeden juror. Gdyby nadal nie uzyskano rozstrzygnięcia liczona będzie kolejno większa liczba przyznanych najwyższych ocen, aż do momentu wyłonienia zwycięzcy. 

68. Zasada z punktu 67.dotyczy również remisów na wszystkich pozostałych pozycjach.

69. Stowarzyszenie Miłośników Konkursu Piosenki Eurowizji OGAE Polska rezerwuje sobie prawo używania nagrań wideo oraz zdjęć z przygotowań i przebiegu Konkursu na wewnętrzne potrzeby organizacji, np. w celu promocji następnych Konkursów Karaoke wśród członków Stowarzyszenia. 

70. Uczestnicy wyrażają zgodę na opublikowanie nagrań wideo oraz zdjęć z przygotowań i przebiegu Konkursu na wewnętrzne potrzeby organizacji, o których mowa w ust. 69. 

71. Regulamin obowiązuje z chwilą rozesłania go mailingiem przez Koordynatora do uczestników Konwentu na adresy podane podczas rejestracji na Konwent. 

72. W przypadku wystąpienia sytuacji nieprzewidzianych w niniejszym regulaminie, decyzję o jego zmianie lub doprecyzowaniu podejmuje Koordynator po konsultacji z Organizatorem. 

73. Obowiązującą wersją regulaminu jest ta znajdująca się na stronie internetowej Konkursu. Ewentualne zmiany znajdą się
na specjalnej liście pod regulaminem umieszczonym na tej stronie. 

74. O każdej zmianie regulaminu Koordynator informuje, przesyłając jego nową wersję w sposób określony w ust. 73.

  • Because of You – Gustaph – Belgia 2023
  • Brazil – Baby Doll – Jugosławia 1991
  • Carpe Diem – Joker Out – Słowenia 2023
  • Cha Cha Cha – Käärijä – Finlandia 2023
  • Ela – Andromache – Cypr 2022
  • Evidemment – La Zarra – Francja 2023
  • Fight – Natalia Barbu – Mołdawia 2007
  • Future Lover – Brunette – Armenia 2023
  • Gladiator – Jann – Polska 2023 (PRE)
  • Hasheket Shenish’ar – Shiri Maymon – Izrael 2005
  • Horehronie – Kristina Pelakova – Słowacja 2010
  • Jigga Jigga! – Scooter – Niemcy 2004 (PRE)
  • Keine Grenzen – Żadnych granic – Ich Troje – Polska 2003
  • Let Me Try – Luminița Anghel & Sistem – Rumunia 2005
  • Magic, Oh Magic – Al Bano, Romina Power – Włochy 1985
  • Mi familia – Fusa Nocta – Hiszpania 2023 (PRE)
  • River – Krystian Ochman – Polska 2022
  • Rock ‘n’ Roll Kids – Paul Harrington & Charlie McGettigan  – Irlandia 1994
  • Rumba – Zejna – Serbia 2003 (PRE)
  • Tattoo – Loreen – Szwecja 2023
  • Työlki ellää – Kuunkuiskaajat – Finlandia 2010
  • Unicorn – Noa Kirel – Izrael 2023
  • Who the Hell Is Edgar? – Teya & Salena – Austria 2023

Utwory zarezerwowane przez prowadzących:

  • Giorgio – Lys Assia – Szwajcaria 1958
  • I Fell In Love – Queens – Polska 2006 (PRE)
  • Ma non tutta la vita – Ricchi e Poveri – Włochy 2024 (PRE)
  • Sama – Justyna Steczkowska – Polska 1995
  • WITCH-ER Tarohoro – Justyna Steczkowska – Polska 2024 (PRE)

Jeżeli od momentu opublikowania regulaminu do chwili przeprowadzenia konkursu zostaną wprowadzone jakieś zmiany w regulaminie, to poniżej zostanie zamieszczony opis zmian:

[26.05.2024] Publikacja regulaminu.

[21.06.2024] Nastąpiła aktualizacja harmonogramu w tematach: terminu przesłania podkładu muzycznego, terminu przesłania pocztówki i losowania kolejności.

[08.07.2024] Nastąpiła aktualizacja harmonogramu w tematach: terminu przesłania podkładu muzycznego, terminu przesłania pocztówki. Dodane zostały następujące rzeczy: termin nadesłania formularza świateł, termin nadesłania formularza technicznego oraz termin nadesłania zdjęcia do tabeli punktowej.

karaoke@ogae.pl

Koordynator konkursu: Artur Zieliński

Wszelkie prawa zastrzeżone przez Stowarzyszenie Miłośników Konkursu Piosenki Eurowizji OGAE Polska, ul. Piotra Wysockiego 2/283, 03-369 Warszawa

Add New Playlist

Are you sure want to unlock this post?
Unlock left : 0
Are you sure want to cancel subscription?