Strona główna Bez kategorii

Regulamin 19. Konkursu Karaoke OGAE Polska

Ernest Wietrzychowski przez Ernest Wietrzychowski
2023-01-17
w Bez kategorii
0
0
UDOSTĘPNIENIA
6
WYŚWIETLENIA
Share on FacebookShare on Twitter
Logo-19-KK-bialy

Regulamin 19. Konkursu Karaoke OGAE Polska

❗Formularz zgłoszeniowy
I. Zasady ogólne i koordynacja
II. Uczestnicy
III. Zgłoszenia
IV. Podkład muzyczny
V. Kolejność występów
VI. Próby
VII. Jurorzy i głosowanie
VIII. Przepisy końcowe
Zarezerwowane utwory
❗Formularz zgłoszeniowy
I. Zasady ogólne i koordynacja
  1. Organizatorem 19. Konkursu Karaoke OGAE Polska (zwanego dalej konkursem) jest zarząd Stowarzyszenia Miłośników Konkursu Piosenki Eurowizji OGAE Polska.
  2. Konkurs odbędzie się 3 września 2022 roku podczas 19. Konwentu OGAE Polska (zwanego dalej konwentem) i rozpocznie się o godzinie 21:00.
  3. Koordynator 19. Konkursu Karaoke OGAE Polska (zwany dalej koordynatorem) nadzoruje organizację i jest odpowiedzialny za całość konkursu przed organizatorem.
  4. Koordynatorem konkursu jest Ernest Wietrzychowski.
  5. Kontakt z koordynatorem odbywa się za pośrednictwem maila konkurs.karaoke@ogae.pl.
  6. Koordynator umieszcza komunikaty dotyczące konkursu w grupie members.ogae.pl w serwisie społecznościowym Facebook.
II. Uczestnicy
  1. Wykonawca indywidualny lub zespół zwani są w dalszej treści regulaminu uczestnikami.
  2. Uczestnik nie może być jednocześnie prowadzącym konkurs.
  3. Uczestnikami mogą być tylko uczestnicy konwentu.
  4. Uczestnik może przesłać tylko jedno zgłoszenie.
  5. Uczestnik może wystąpić pod pseudonimem artystycznym, który powinien zostać zgłoszony koordynatorowi najpóźniej do momentu zamknięcia zgłoszeń.
  6. W celu ułatwienia tworzenia grafik zespół ma obowiązek przyjąć nazwę.
  7. Uczestnik wykonuje zgłoszony przez siebie utwór na żywo.
  8. Uczestnik może uczestniczyć w występie innego uczestnika jako artysta wspomagający.
  9. Mikrofony artystów wspomagających będą w trakcie występów wyłączone.
  10. Maksymalna liczba osób na scenie w trakcie jednego występu to 6 osób.
  11. Uczestnik wyraża zgodę na udział w programie artystycznym otwierającym konkurs oraz programie artystycznym przygotowanym po zakończeniu głosowania.
  12. Uczestnik zobowiązuje się do przygotowania materiałów zleconych przez koordynatora (nagranie „pocztówki”, pozdrowień) w terminie i formacie określonym przez niego, a w przypadku nie przesłania takich materiałów, wyrażają zgodę na wykorzystanie materiałów z jego udziałem nagranych w latach wcześniejszych lub ogólnodostępnych.
III. Zgłoszenia
  1. Zgłoszony utwór musi spełniać następujące warunki:
    1. być wykonywanym podczas Konkursu Piosenki Eurowizji w latach 1956-2022 lub
    2. być zgłoszonym do Konkursu Piosenki Eurowizji w 2020 roku lub
    3. być wykonywanym podczas Konkurs Piosenki Eurowizji dla Dzieci w latach 2003-2021 lub
    4. być wykonywanym podczas konkursowej części preselekcji do Konkursu Piosenki Eurowizji wyemitowanych na antenach telewizyjnych lub innych konkursów krajowych, w których wygrana uprawnia do reprezentowania kraju podczas Konkursu Piosenki Eurowizji,
    5. mieć wersję karaoke lub wersję instrumentalną,
    6. być piosenką, która nie była wykonywana w ramach 18. Konkursu Karaoke OGAE Polska, zgodnie z listą niedostępnych utworów,
    7. być piosenką, która nie jest zarezerwowana przez organizatorów do wykonania w programie artystycznym otwierającym konkurs lub programie artystycznym przygotowanym po zakończeniu głosowania.
  2. Lista utworów, o których mowa w pkt 19 litera f i g stanowi załącznik nr 1 do regulaminu.
  3. Nie dopuszcza się wykonywania tego samego utworu przez dwóch lub więcej uczestników.
  4. Zgłoszenia do udziału w konkursie przyjmowane będą od 20 czerwca 2022 roku, od godz. 19:00 do 30 czerwca 2022 roku, do godz. 23:59 lub do osiągnięcia liczby 20 zgłoszeń poprzez elektroniczny formularz zgłoszeniowy zamieszczony na stronie http://ogae.pl/konkurs-karaoke w zakładce „formularz zgłoszeniowy”.
  5. Zgłoszenie uważa się za pełne, jeśli został do niego dołączony plik z podkładem lub podkład został przesłany na adres poczty elektronicznej określony w pkt 5 regulaminu, najpóźniej następnego dnia po potwierdzeniu zgłoszenia przez koordynatora.
  6. Nie przesłanie podkładu w terminie określonym w pkt 23 powoduje skreślenie z listy uczestników.
  7. Po przesłaniu zgłoszenia, kontakt uczestników z koordynatorem odbywa się za pośrednictwem maila określonego w pkt 5 regulaminu.
  8. Koordynator tworzy listę główną i listę rezerwową zgłoszeń.
  9. Na listę główną znajdą się pierwsze 20 zgłoszeń potwierdzonych przez koordynatora.
  10. Na listę rezerwową zostaną wpisane zgłoszenia po osiągnięciu liczby 20 osób na liście głównej.
  11. W przypadku rezygnacji uczestnika z listy głównej, koordynator informuje o tym kolejną osobę z listy rezerwowej, proponując jej wpisanie na listę główną.
  12. W razie zgłoszenia przez dwóch lub więcej uczestników tego samego utworu pierwszeństwo ma zgłoszenie tego uczestnika, które zostało wcześniej zarejestrowane przez system, a w przypadku zmiany utworu, którego wiadomość o zmianie utworu została wcześniej przesłana na adres e-mail określony w pkt 5 regulaminu.
  13. Po przesłaniu zgłoszenia uczestnik otrzyma automatyczne potwierdzenie zarejestrowania zgłoszenia wysyłane przez serwer, które nie jest potwierdzeniem przyjęcia zgłoszenia.
  14. Ostateczne potwierdzenie przyjęcia zgłoszenia przesyła koordynator pocztą elektroniczną za pośrednictwem maila wskazanego w pkt 5 po weryfikacji, czy dany utwór nie był wcześniej zgłoszony lub nie znajduje się na liście zarezerwowanych utworów.
  15. Do momentu zamknięcia zgłoszeń uczestnik może zmienić wybrany utwór pod warunkiem, że nie został on wcześniej zgłoszony przez innego uczestnika lub nie stanowi utworu z listy zarezerwowanych utworów.
  16. Zmiana utworu odbywa się za pośrednictwem maila wskazanego w pkt 5.
IV. Podkład muzyczny
  1. Podkład muzyczny zapewnia uczestnik w porozumieniu z koordynatorem konkursu.
  2. Podkład muzyczny musi być zbliżony w brzmieniu do oryginalnego utworu i nie powinien trwać dłużej niż 3 minuty (z tolerancją ± 10%).
  3. Podkład muzyczny może zawierać głosy ludzkie (chórki), jeśli taka wersja znajduje się na oficjalnej składance.
V. Kolejność występów
  1. W formularzu zgłoszeniowym uczestnik wybiera jeden ze sposobów ustalenia jego miejsca startowego: losowanie lub przypisanie przez koordynatora.
  2. W pierwszym terminie zostanie przeprowadzone losowanie, a pozostałe po losowaniu miejsca zostaną przypisane przez koordynatora.
  3. Losowanie odbędzie się w terminie ustalonym przez koordynatora i osobę losującą, a o terminie losowania uczestnicy informowani zostaną na 2 dni przed jego przeprowadzeniem.
  4. Przebieg losowania zostanie zarejestrowany i udostępniony uczestnikom w grupie members.ogae.pl w serwisie społecznościowym Facebook.
VI. Próby
  1. Organizator zobowiązuje się do przeprowadzenia co najmniej:
  2. jednej próby technicznej,
  3. jednej próby generalnej.
  1. Próby odbywają się w miarę technicznych możliwości i bez udziału publiczności.
  2. W przypadku nie stawienia się na próbę techniczną w wyznaczonym czasie, koordynator ma prawo odmówić przeprowadzenia próby.
  3. Fragmenty prób mogą być nagrywane i udostępniane członkom stowarzyszenia w grupie members.ogae.pl w serwisie społecznościowym Facebook.
  4. W próbie generalnej biorą udział wszyscy uczestnicy.
  5. Nie przewiduje się możliwości zmian przebiegu występu po próbie generalnej, chyba że jest to uzasadnione nieprzewidzianymi okolicznościami.
VII. Jurorzy i głosowanie
  1. Jurorem jest każdy uczestnik konwentu, a także osoby towarzyszące, których głosy podawane są jako jeden zestaw punktów.
  2. Uczestnicy nie są jurorami.
  3. Głosowanie zostanie przeprowadzone za pomocą formularza dostępnego na stronie internetowej, do której dane dostępowe zostaną członkom przekazane razem z rezerwowymi kartami do głosowania, które mogą zostać użyte w przypadku awarii formularza.
  4. Każdy juror przyznaje najlepszym wykonaniom piosenek punkty wg schematu 12, 10, 8, 7, 6, 5, 4, 3, 2 i 1 punkt.
  5. W przypadku mniejszej liczby zgłoszeń niż 10 wg tego schematu oceniając wszystkie konkursowe utwory np. przy dziewięciu utworach kończąc głosowanie na 2 pkt.
  6. Artysta wspomagający bierze udział w głosowaniu na zasadach ogólnych z zastrzeżeniem, że nie może przyznać żadnych punktów uczestnikowi, w występie którego brał udział.
  7. Komisja powołana przez koordynatora, składająca się z koordynatora oraz dwóch uczestników konwentu, dokona zliczenia oddanych głosów.
  8. Głosowanie i zliczenie głosów trwa 45 minut, od momentu ogłoszenia przerwy na głosowanie, a głosy oddane po upływie tego czasu nie zostaną uwzględnione w punktacji końcowej.
  9. Konkurs wygrywa uczestnik, który otrzyma największą liczbę punktów.
  10. W przypadku remisu wygrywa uczestnik, który otrzymał punkty od największej liczby jurorów.
  11. Gdyby nadal nie uzyskano rozstrzygnięcia, liczona będzie kolejno większa liczba przyznanych najwyższych ocen, aż do momentu wyłonienia zwycięzcy.
VIII. Przepisy końcowe
  1. Regulamin obowiązuje z chwilą publikacji na stronie https://ogae.pl/konkurs-karaoke.
  2. W przypadku wystąpienia sytuacji nieprzewidzianych w niniejszym regulaminie, decyzję o jego zmianie lub doprecyzowaniu podejmuje koordynator po konsultacji z organizatorem.
  3. Obowiązującą wersją regulaminu jest obecnie opublikowana na stronie https://ogae.pl/konkurs-karaoke.
  4. O zmianie regulaminu koordynator zawiadamia uczestników w sposób określony w pkt 5, przesyłając krótkie podsumowanie zmienionych zapisów oraz publikuje jego nową wersję na stronie: https://ogae.pl/konkurs-karaoke.
  5. Organizator rezerwuje sobie prawo używania nagrań wideo oraz zdjęć z przygotowań i przebiegu konkursu na wewnętrzne potrzeby stowarzyszenia.
Zarezerwowane utwory
  • Katja Ebstein – Theater (Niemcy, 1980, ESC)
  • Marie N – I wanna (Łotwa, 2002, ESC)
  • Sertab – Every way that I can (Turcja, 2003, ESC)
  • Lou – Let’s Get Happy (Niemcy, 2004, ESC)
  • Boaz – The Fire In Your Eyes (Izrael, 2008, ESC)
  • Mor ve Ötesi – Deli (Turcja, 2008, ESC)
  • Femke – Een Kusje Meer (Belgia, 2011, JESC)
  • Rambo Amadeus – Euro Neuro (Czarnogóra, 2012, ESC)
  • Dima Bilan i Yulia Volkova – Back To Her Future (Rosja, 2012, PRE)
  • Mandinga – Zaleilah (Rumunia, 2012, ESC)
  • The Makemakes – I Am Yours (Austria, 2015, ESC)
  • Monika Kuszyńska – In The Name Of Love (Polska, 2015, ESC)
  • Francesca Michielin – Nessun grado di separazione (Włochy, 2015, ESC)
  • Dihaj – Skeletons (Azerbejdżan, 2017, ESC)
  • Jacques Houdek – My Friend (Chorwacja, 2017, ESC)
  • Kasia Moś – Flashlight (Polska, 2017, ESC)
  • Tayanna – Леля (Ёла) (Ukraina, 2018, PRE)
  • Indira – You will never break my heart (Chorwacja, 2019, PRE)
  • Leonora – Love Is Forever (Dania, 2019, ESC)
  • Viki Gabor – Superhero (Polska, 2019, JESC)
  • Nevena Božović – Kruna (Serbia, 2019, ESC)
  • Maruv – Siren Song (Ukraina, 2019, PRE)
  • Paul Rey – Talking In My Sleep (Szwecja, 2020, PRE)
  • Anxhela Peristeri – Karma (Albania, 2021, ESC)
  • Hooverphonic – The Wrong Place (Belgia, 2021, ESC)
  • The Roop – Discoteque (Litwa, 2021, ESC)
  • Destiny – Je me casse (Malta, 2021, ESC)
  • Sara James – Somebody (Polska, 2021, JESC)
  • Manizha – Russian woman (Rosja, 2021, ESC)
  • Senhit – Adrenalina (San Marino, 2021, ESC)
  • Eric Saade – Every minute (Szwecja, 2021, PRE)
Poprzedni post

Konkurs Karaoke 2021: Manxhelina Walasteri

Następny post

Ankieta dot. organizacji konwentu

Ernest Wietrzychowski

Ernest Wietrzychowski

PowiązanePosty

Bez kategorii

Regulamin 18. Konkursu Karaoke OGAE Polska

Następny post
Ankieta dot. organizacji konwentu

Ankieta dot. organizacji konwentu

Dodaj komentarz Anuluj pisanie odpowiedzi

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Wszelkie prawa zastrzeżone przez
Stowarzyszenie Miłośników Konkursu Piosenki Eurowizji OGAE Polska
ul. Piotra Wysockiego 2/283, 03-369 Warszawa

Add New Playlist

Are you sure want to unlock this post?
Unlock left : 0
Are you sure want to cancel subscription?