Strona główna Bez kategorii

Regulamin 18. Konkursu Karaoke OGAE Polska

Ernest Wietrzychowski przez Ernest Wietrzychowski
2023-01-17
w Bez kategorii
0
0
UDOSTĘPNIENIA
3
WYŚWIETLENIA
Share on FacebookShare on Twitter

28 sierpnia 2021 roku
Hotel Zacisze w Turawie

Regulamin 18. Konkursu Karaoke OGAE Polska

I. Zasady ogólne
II. Kalendarium
III. Koordynacja
IV. Uczestnicy
V. Podkłady muzyczne
VI. Zgłoszenia
VII. Kolejność występów
VIII. Próby
IX. Jurorzy
X. Głosowanie
XI. Przepisy końcowe
Lista zablokowanych utworów
Formularz zgłoszeniowy
I. Zasady ogólne
  1. Organizatorem 18. Konkursu Karaoke OGAE Polska (zwanego dalej Konkursem) jest Zarząd Stowarzyszenia Miłośników Konkursu Piosenki Eurowizji OGAE Polska.
  2. Konkurs odbędzie się 28 sierpnia 2021 roku podczas 18. Konwentu OGAE Polska (zwanego dalej Konwentem), a dokładna godzina rozpoczęcia Konkursu zostanie przedstawiona w programie Konwentu.
II. Kalendarium
1 lipca 2021 rokupublikacja regulaminu Konkursu i rozpoczęcie przyjmowania zgłoszeń
11 lipca 2021 roku, godz. 23:59zakończenie przyjmowania zgłoszeń
18 lipca 2021 rokuogłoszenie listy Uczestników
do 1 sierpnia 2021 rokulosowanie kolejności występów

 

III. Koordynacja
  1. Koordynator 18. Konkursu Karaoke OGAE Polska (zwany dalej Koordynatorem) nadzoruje organizację i jest odpowiedzialny za całość Konkursu przed Zarządem OGAE Polska.
  2. Koordynatorem Konkursu jest Ernest Wietrzychowski.
  3. Koordynator umieszcza komunikaty dotyczące Konkursu w grupie members.ogae.pl w serwisie społecznościowym Facebook.
  4. Koordynator może wybrać spośród członków Stowarzyszenia osoby do pomocy przy organizacji Konkursu.
IV. Uczestnicy

7.       Wykonawca lub zespół zwani są w dalszej treści regulaminu Uczestnikami.

8.       Uczestnik nie może być jednocześnie prowadzącym Konkurs lub wykonawcą programów artystycznych towarzyszących Konkursowi za wyjątkiem części artystycznej przedstawionej po zakończeniu głosowania.

9.       W Konkursie mogą wziąć udział tylko osoby, które na dzień przesłania zgłoszenia są uczestnikami Konwentu.

10.   W przypadku przesłania zgłoszenia na Konwent po zakończeniu przyjmowania zgłoszeń do Konkursu, decyzję o dopuszczeniu nowego Uczestnika podejmują zgłoszeni już Uczestnicy w drodze głosowania (jeden Uczestnik = jeden głos).

11.   Każdy Uczestnik może zgłosić tylko jeden utwór.

12.   W celu ułatwienia tworzenia grafik zespół ma obowiązek przyjąć nazwę.

13.   Uczestnik może wystąpić pod pseudonimem artystycznym, który powinien zgłosić Koordynatorowi najpóźniej do momentu ogłoszenia listy Uczestników określonego w rozdziale II.

14.   Uczestnik wykonuje zgłoszony przez siebie utwór na żywo.

15.   Uczestnik może uczestniczyć pomocniczo w występie innego Uczestnika jako „chórek” lub tancerz.

16.   Mikrofony członków „chórku” będą w trakcie występów wyłączone.

17.   Maksymalna liczba osób na scenie w trakcie jednego występu to 6 osób.

18.   Uczestnicy wyrażają zgodę na udział w artystycznej oprawie Konkursu (np. interval lub/i opening act).

19.   Uczestnicy zobowiązują się do przygotowania materiałów zleconych przez Koordynatora Konkursu (nagranie pocztówki, pozdrowień) w terminie przez niego określnym, a w przypadku nie przesłania takich materiałów, wyrażają zgodę na wykorzystanie innych materiałów z ich udziałem nagranych w latach wcześniejszych.

V. Podkłady muzyczne

20. Podkłady muzyczne (wersje karaoke lub instrumentalne) zapewnia Uczestnik w porozumieniu z Koordynatorem Konkursu.
21. Podkłady muzyczne muszą być zbliżone w brzmieniu do oryginalnych utworów i nie powinny trwać dłużej niż 3 minuty (z tolerancją ± 10%).
22. Podkłady muzyczne mogą zawierać głosy ludzkie, (np. chórki). Dopuszczalne są podkłady wydane na oficjalnych składankach.

VI. Zgłoszenia

23. Zgłoszony utwór musi spełniać następujące warunki:
• był wykonywany podczas Konkursu Piosenki Eurowizji w latach 1956-2021 lub
• był zgłoszony do Konkursu Piosenki Eurowizji w 2020 roku lub
• był wykonywany podczas Konkurs Piosenki Eurowizji dla Dzieci w latach 2003-2020 lub
• był wykonywany podczas w konkursowej części preselekcji do Konkursu Piosenki Eurowizji wyemitowanych na antenach telewizyjnych,
• mieć wersję karaoke lub wersję instrumentalną,
• być piosenką, która nie była wykonywana w ramach 17. Konkursu Karaoke OGAE Polska, zgodnie z listą niedostępnych utworów,
• być piosenką, która nie jest zarezerwowana przez organizatorów do wykonania jako program artystyczny, np. interval act, zgodnie z listą niedostępnych utworów.
24. Nie dopuszcza się wykonywania tego samego utworu przez dwóch lub więcej Uczestników Konkursu.
25. Zgłoszenia do udziału w Konkursie przyjmowane będą wyłącznie poprzez elektroniczny formularz zgłoszeniowy zamieszczony na stronie http://ogae.pl/konkurs-karaoke w zakładce „formularz zgłoszeniowy”.
26. Dostęp do formularza zabezpieczony jest hasłem: !18kk!.
27. Uczestnikom zaleca się zachowanie swojego zgłoszenia w tajemnicy do czasu oficjalnego ogłoszenia listy Uczestników Konkursu, co ma to na celu wywołanie efektu niespodzianki dla osób, które nie są Uczestnikami Konkursu.
28. Zgłoszenie uważa się za pełne, jeśli został do niego dołączony plik z podkładem lub został przesłany na adres konkurs.karaoke@ogae.pl najpóźniej 3 dni po potwierdzeniu przez koordynatora.
29. Po przesłaniu zgłoszenia, kontakt Uczestników z Koordynatorem odbywa się za pośrednictwem maila: konkurs.karaoke@ogae.pl.
30. W razie zgłoszenia przez dwóch lub więcej Uczestników tego samego utworu pierwszeństwo ma zgłoszenie tego Uczestnika, które zostało wcześniej zarejestrowane przez system, a w przypadku zmiany utworu, którego wiadomość o zmianie utworu została wcześniej odebrana przez Koordynatora.
31. Uczestnik otrzyma automatyczne zwrotne potwierdzenie przesłania zgłoszenia wysyłane przez serwer, które nie jest potwierdzeniem przyjęcia zgłoszenia.
32. Ostateczne potwierdzenie przyjęcia zgłoszenia przesyła Koordynator pocztą elektroniczną za pośrednictwem maila wskazanego w pkt 29 po weryfikacji, czy dany utwór nie był wcześniej zgłoszony lub nie znajduje się na liście niedostępnych utworów.
33. Do momentu zamknięcia zgłoszeń Uczestnicy mogą zmienić wybrany utwór pod warunkiem, że nowo wybrany utwór nie jest zarezerwowany przez inną osobę lub nie stanowi utworu z listy niedostępnych utworów, a zmiana obywa się za pośrednictwem maila wskazanego w pkt 29.

VII. Kolejność występów

34. W terminie ustalonym w Rozdziale II niniejszego Regulaminu zostanie przeprowadzone losowanie miejsc startowych.
35. O terminie losowania Uczestnicy informowani są na 2 dni przed jego przeprowadzeniem.
36. Przebieg losowania może zostać zarejestrowany i udostępniony Uczestnikom i wszystkim zainteresowanym w serwisie internetowym http://youtube.com.

VIII. Próby

37. Organizator zobowiązuje się do przeprowadzenia co najmniej:

  • jednej próby technicznej,
  • jednej próby generalnej.

38. Próby odbywają się w miarę technicznych możliwości i bez udziału publiczności.

39. W przypadku nie stawienia się na próbę techniczną w wyznaczonym czasie, Koordynator ma prawo odmówić przeprowadzenia próby.

40. Fragmenty prób mogą być nagrywane i udostępniane członkom Stowarzyszenia poprzez media społecznościowe (Facebook, Instagram).

41. W próbie generalnej biorą udział wszyscy Uczestnicy Konkursu.

42. Nie przewiduje się możliwości zmian przebiegu występu po próbie generalnej, chyba, że jest to uzasadnione nieprzewidzianymi okolicznościami.

IX. Jurorzy

43. Jurorem jest:

  • każdy uczestnik Konwentu – członek OGAE Polska,
  • każdy uczestnik Konwentu – osoba towarzysząca członka OGAE Polska, zwany dalej gościem.

44. Uczestnicy Konkursu nie są jurorami.

45. Głosowanie zostanie przeprowadzone za pomocą formularza dostępnego na stronie internetowej, do którego dane dostępowe zostaną członkom przekazane razem z rezerwowymi kartami do głosowania, które mogą zostać użyte w przypadku awarii formularza.

47. Każdy Juror przyznaje najlepszym wykonaniom piosenek punkty wg schematu 12, 10, 8, 7, 6, 5, 4, 3, 2 i 1 punkt lub w przypadku mniejszej liczby zgłoszeń niż 10 wg tego schematu oceniając wszystkie konkursowe utwory np. przy dziewięciu utworach kończąc głosowanie na 2 pkt.

48. Wyniki głosowania gości będą przedstawione jako jeden zestaw punktów, bez względu na liczbę głosujących.

49. Osoby wspomagające Uczestników na scenie mogą brać udział w głosowaniu na zasadach ogólnych z zastrzeżeniem, że nie mogą przyznać żadnych punktów Uczestnikowi, w występie którego uczestniczyli.

X. Głosowanie

50. Specjalnie powołana przez Koordynatora komisja, składająca się z Koordynatora oraz dwóch uczestników Konwentu dokona zliczenia oddanych głosów.

51. Głosowanie i zliczenie głosów trwa 45 minut, a głosy oddane po upływie tego czasu nie zostaną uwzględnione w punktacji końcowej.

52. Sposób prezentacji wyników pozostaje w gestii organizatorów i zostanie podany komunikatem w terminie późniejszym.

53. Konkurs wygrywa Uczestnik, która otrzyma największą liczbę punktów.

54. W przypadku remisu wygrywa Uczestnik, który otrzymał punkty od największej liczby jurorów z zastrzeżeniem, że bez względu na liczbę głosujących gości konwentu zawsze będzie liczony jako jeden juror. Gdyby nadal nie uzyskano rozstrzygnięcia liczona będzie kolejno większa liczba przyznanych najwyższych ocen, aż do momentu wyłonienia zwycięzcy.

XI. Przepisy końcowe

55. Regulamin obowiązuje z chwilą rozesłania go mailingiem przez Koordynatora Konwentu do Uczestników Konwentu na adresy podane podczas rejestracji na Konwent.

  1. W przypadku wystąpienia sytuacji nie przewidzianych w niniejszym regulaminie, decyzję jego zmianie lub doprecyzowaniu podejmuje Koordynator po konsultacji z Organizatorem.
  2. Obowiązującą wersją regulaminu jest ostatnia wersja rozesłana do uczestników konwentu.
  3. O każdej zmianie regulaminu Koordynator informuje przesyłając jego nową wersję w sposób określony w pkt 55.
  4. Stowarzyszenie Miłośników Konkursu Piosenki Eurowizji OGAE Polska rezerwuje sobie prawo używania nagrań wideo oraz zdjęć z przygotowań i przebiegu Konkursu na wewnętrzne potrzeby organizacji, np. w celem promocji następnych Konkursów Karaoke wśród członków Stowarzyszenia.
Lista zablokowanych utworów

1 . Bacchelli – Y solo tu (Hiszpania 1981)

2 . Hungry Hearts – Laika (Norwegia 2016, PRE)

3 . Jessica Mauboy – We got love (Australia 2018)

4 . Elvana Gjata – Me Tana (Albania 2020, PRE)

5 . Katerine Duska – Better Love (Grecja 2019)

6 . Eden Alene – Feker Libi (Izrael 2020)

7 . Jaagup Tuisk – Beautiful Lie (Estonia 2020, PRE)

8 . Mørland & Debrah Scarlett – A Monster like me (Norwegia 2015)

9 . Damir Kedžo – Divlji Vjetre (Chorwacja 2020)

10 . WIG WAM – In My Dreams (Norwegia 2005)

11 . Nina Kraljić – Lighthouse (Chorwacja 2016)

12 . Dima Bilan – Never let you go (Rosja 2006)

13 . Victoria – Tears Getting Sober (Bułgaria 2020)

14 . Salome – Vivo cantando (Hiszpania 1969)

15 . A Chaque Pas – Jonatan Cerrada (Francja 2004)

16 . The Roop – On Fire (Litwa 2020)

17 . Samanta Tīna – Still Breathing (Łotwa 2020)

18 . Erika Vikman – Cicciolina (Finlandia 2020, PRE)

19 . Magdalena Tul – Jestem (Polska 2011)

20 . Hurricane – Hasta la Vista (Serbia 2020)

21 . Ben Dolic – Violent Thing (Niemcy 2020)

22. Polina Gagarina – A Million Voices (Rosja, 2015)

Formularz zgłoszeniowy
Poprzedni post

OGAE Live Show: odcinek 5

Następny post

18. Konkurs Karaoke OGAE Polska – Turawa 2021

Ernest Wietrzychowski

Ernest Wietrzychowski

PowiązanePosty

Bez kategorii

Regulamin 19. Konkursu Karaoke OGAE Polska

Następny post
18. Konkurs Karaoke OGAE Polska – Turawa 2021

18. Konkurs Karaoke OGAE Polska - Turawa 2021

Dodaj komentarz Anuluj pisanie odpowiedzi

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Wszelkie prawa zastrzeżone przez
Stowarzyszenie Miłośników Konkursu Piosenki Eurowizji OGAE Polska
ul. Piotra Wysockiego 2/283, 03-369 Warszawa

Add New Playlist

Are you sure want to unlock this post?
Unlock left : 0
Are you sure want to cancel subscription?